...
Plates
Re: Plates
Oon oottanu, että joku muu kysys, mutta ei. Miun mittavasta elämänkokemuksesta huolimatta ei nyt oo auennu alkuunkaa, että mitä nuo kiekot on?
JL Anttola
JL Anttola
-
- Viesti:
Lautasia.
Mukavan abstrahoitu kuva lautasista. Assosiaationa Marian Maschinenmencsh transformaatio Fritz Langin kalssikkoelokuvassa Metropolis.
Mukavan abstrahoitu kuva lautasista. Assosiaationa Marian Maschinenmencsh transformaatio Fritz Langin kalssikkoelokuvassa Metropolis.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
Kiitos, lautasiahan ne vaan on.
Erään ovensa sulkeneen pikkupaikan keittiöstä työkeikalla ne kuvasin. Kuvattavaa kun on vaikka missä.
Kryptos, tarvin taas tulkin mutta eipä ole ensimmäinen kerta kun selvitän jutun itselleni. ;)
Ette tainneet loppukesästä käydä täällä Karjalan laulumailla?
Erään ovensa sulkeneen pikkupaikan keittiöstä työkeikalla ne kuvasin. Kuvattavaa kun on vaikka missä.
Kryptos, tarvin taas tulkin mutta eipä ole ensimmäinen kerta kun selvitän jutun itselleni. ;)
Ette tainneet loppukesästä käydä täällä Karjalan laulumailla?
-
- Viesti:
Emme valitettavasti päässeet sinne asti. Olisin kyllä antanut ennakkovaroituksen.
Pikainen kuukkelointi kyllä paljastaa, mitkä ko. elokuvan kohtaukset olivat assosiaation lähteinä. :)
Pikainen kuukkelointi kyllä paljastaa, mitkä ko. elokuvan kohtaukset olivat assosiaation lähteinä. :)
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
Ilmoittele vaan jos tänne eteläiseen Karjalaan meinaatte joskus eksyä.
Kuuklattu on ja jutun juoneen oon päässy jo jotenkin kiinni. Yhtäläisyydet nyt paremmin ymmärretty. :)
Kuuklattu on ja jutun juoneen oon päässy jo jotenkin kiinni. Yhtäläisyydet nyt paremmin ymmärretty. :)