Helikopteri hajosi ilmassa!

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
JL Anttola

Helikopteri hajosi ilmassa!

Viesti Kirjoittaja JL Anttola »

Olin Mikkelissä seuraamassa lentonäytöstä; paikallisen alan firman järjestämää.

Yksi helikopteri nousi taivaalle, mutta kun se kiihdytti vauhtiaan, alkoivat roottorit taipua vaarallisesti. Eikä aikaakaan, kun ne katkesivat ja irtosivat kokonaan! Kuin ihmeen kaupalla lentäjä onnistui kuitenkin lennättämään kopterin turvallisesti laskeutumispaikalle, ja vieläpä salamannopeasti korjaamaan vauriot!

Mitään pelkäämätön pilotti tarttui heti vielä pienemmän helikopterin ohjaimeen, ja ei muuta kuin uudestaan taivaalle!

Tässä linkki kuvasarjaan, tusina kuvaa:

https://drive.google.com/open?id=1OPBuy ... fLEStChkKO" onclick="window.open(this.href);return false;

JL Anttola
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
TiRy

Re: Helikopteri hajosi ilmassa!

Viesti Kirjoittaja TiRy »

Pask*ja kuvia vttumaisen klikkiotsikon alla, kiitosta vaan.

Muille: dronesta 10 samanlaista kuvaa sinistä taivasta vasten.
emerik

Viesti Kirjoittaja emerik »

Ei noita kuvia kannata laittaa linkin taakse. Muutenkin tämän foorumin kautta kuvien selailu on niin antiikkista..
niffe

Viesti Kirjoittaja niffe »

TiRy jo sanoikin olennaisen, joskin hieman karkein sanakääntein. Kopukkakuvauksessa mielenkiintoista ovat ne kuvat, jotka on otettu kopukan kameralla, ei itse kopukan kuvat.
TiRy

Viesti Kirjoittaja TiRy »

niffe kirjoitti:TiRy jo sanoikin olennaisen, joskin hieman karkein sanakääntein. Kopukkakuvauksessa mielenkiintoista ovat ne kuvat, jotka on otettu kopukan kameralla, ei itse kopukan kuvat.
Lähinnä se oli karkeasti siksi, että tulisi tarpeeksi selväksi mielipiteeni klikkiotsikoista. Ymmärrän ne jossain määrin mediassa kun ihmisten mielenkiinnolla tehdään rahaa, mutta jos moista pasketta tarvii tunkea harrastelijafoorumeillekin, niin parempi avata suu. Medioiden linkkejä ei tarvitse lukea, mutta täällä olen vielä mielenkiinnosta kuvia katsellut.

Ehkä kuvat sitten on kuitenkin ok, mutta yksi sisäänheittokuva olisi ollut kiva.
©pjm

Viesti Kirjoittaja ©pjm »

Kuvat kyllä kertoo oikein hyvin mitä tapahtui, mutta helikopterille?

Lööppiotsikot on shitkerroksen alinta kastia lehdissä, täällä tuskin kukaan niistä tykkää.
Vastaa Viestiin