Moi,
Viime aikaisia, pari vanhaa ja joku selfiekin. Iso setti, kuten on mulla tapana ja paljon sekalaisia kuvia. Moni ottanut tavaksi tehdä oman aiheen, johon bumppaillaan kuvia. Taidan jatkaa itse tähän aiheeseen..
a7 ja pari manuaalilasia
Niin ja biisi
https://www.youtube.com/watch?v=3LWd-IypkyE" onclick="window.open(this.href);return false;
-Micko
Napattuja
-
-
Re: Napattuja
Tämä tapa on varma keino tappaa mielenkiinto setin läpikäyntiin. Valitettavasti. Suuri määrä kuvia syö toisiltaan voiman ja koko setti latistuu.laxative kirjoitti:Moi,Iso setti, kuten on mulla tapana ja paljon sekalaisia kuvia
-
- Viesti:
Kuvasarja on jokseenkin suuri ja mielestäni epätasainen. Joukossa on joitakin kiinnostavampia dokumentaarisia valokuvia, sekä joitakin ilmaisullisestikin kiinnostavia valokuvia sekoittuneena merkittävästi vaatimattomampaan kuvalliseen ilmaisuun. Katsomiskokemuksesta tulee melko epätasainen.
Kriittisempi kuratointi olisi mielestäni eduksi.
Kriittisempi kuratointi olisi mielestäni eduksi.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
Hyvä Laxis!! Taattua katu-uskottavaa laatua edelleen! Erinomaista elämänmakua näissä.
Mut yhdyn edellisiin (en kirjaimellisesti), ehkä muutama photo liikaa tässä setissä.
Mut yhdyn edellisiin (en kirjaimellisesti), ehkä muutama photo liikaa tässä setissä.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
- Viesti:
Hyvä sarja mutta kuten edellä on todettu paranisi vielä jos karsisi reippaasti.