Sami Laitinen Photography

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
superdeer

Sami Laitinen Photography

Viesti Kirjoittaja superdeer »

Hei,

En pitkän pohtimisen ja tutkimisen jälkeen keksinyt, mihin valmiiseen kategoriaan tai teemaan tämän postauksen voisin laittaa, joten päätin tehdä uuden topicin. Ylläpito voi ottaa yhteyttä, jos tämä pitää siirtää jonnekin.

Itse olen harrastanut valokuvausta yli kymmenen vuotta ja nyt olen siirtymässä harrastelijasta enemmän, en nyt sano ammattilaiseksi, mutta itseni työllistäväksi. Pyydän palautetta uusista nettisivuista, joita olen kovalla vaivalla muokannut. Sivuilla on myös omia videotöitäni, sekä blogit Australista ja USA:sta. Tässä nettiosoite: https://samilaitinen.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
talonherra

Re: Sami Laitinen Photography

Viesti Kirjoittaja talonherra »

Dodii.. nätistihän nuo avautuivat ja pelasi joustavasti. Ehkä nimesi , aloitus sivun ylälaidassa voisi olla hieman isommalla fontilla. Muuten mukavan näköinen, selvä ja toimiva setti. Videoihin voisi olla paikallaa pieni teksti intro niin katsojan ei tarvitsisi itse arpoa videon ajan että mitä sillä haetaan.. :)
Instagram: jani.honkala
Flickr: Jani Honkala
PeCa

Viesti Kirjoittaja PeCa »

Blogissa kotimainen/ulkomainen teksti voisi olla hieman keskenään eri sävyisillä fonteilla. Erottus vähän toisistan. Olisko selkeämpi lukea?
superdeer

Viesti Kirjoittaja superdeer »

Hei,

Kiitos suuresti kommenteista.

Nyt olen hieman, myös muun plautteen perusteella, muokannut nettisivuja. Juurikin tuo etusivun teksti on nyt hieman erilainen ja kokoa muutettu. Myöskin ABOUT välilehdellä olen lisännyt tekstin myös suomenkielellä.

Tuota englanninkielisen tekstin -tai suomen, väriä mietin jo ihan alkuvaiheessa ja uudemman kerran nyt kun muokkasin nettisivua. Päädyin kuitenkin tuohon ratkaisuun, jossa väri on sama molemmissa, koska se näyttää mielestäni kaikista yksinkertaisimmalta. En myöskään halua korostaa kumpaakaan, jollainen vaikutelma erivärisestä tekstistä voisi syntyä. Suuri kiitos kuitenkin näistä kommenteista.
Vastaa Viestiin