Vaikka tämä foorumi varmaan onkin tarkoitettu stillien esittelyyn niin lisään kuitenkin luonto "dokkarini" vai millä sitä nyt ikinä kutsutaankaan. Ensimmäinen videoprojekti ikinä ylipäänsä ja varsinkaan dronella mutta onhan tämäkin mukava harrastus.
Softana käytin ilmaista resolvea ja kamerana toimii mavic pro. Kuvattu pääasiassa pohjanmaan alueella. Jyväskylää,lappajärvellä,vimpeliä,alajärveä jne
Mikäli olet kuvannut jotain itsekkin niin laitappa jakoon. Katson mielelläni.
En osannut upottaa videota niin saatte tyytyä linkkiin tällä kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=1vR_mSVC6GA
Suomen luontoa,metsää ja vesistöä videoprojektini
-
- Viesti:
-
Re: Suomen luontoa,metsää ja vesistöä videoprojektini
Joo lisää vaan. Mukavaa katseltavaa!
-
- Viesti:
Hyvännäköistä jälkeä tekee näköjään mavicci kyl.
Ite täysin amatöörinä kommentoin mut kans joitain noita pätkiä tehny ajansaatossa, ite oisin tehny jonkun verran lyhyemmän pätkän (itse ainakin sorruin kelaamaan nyt). Nyt clipit on tosiaan hurjan pitkiä, samaten kannattaa kopterin kiertoliikkeiden kohalta leikata poikki jos tahtoo suoraviivaista liikettä. Tulee enemmän kiskomainen ja ehkä ammattimaisemman näköinen pätkä. Jotenkin tuo kun kopteri kääntyy terävästi ei näytä omaan silmään hyvälle tai sit käyttää vain tuota kiertoliikettä.
Itse pätkät on kyl tosiaan mukavaa katsottavaa, nautittavaa katsottavaa todellakin. Ja tää tosiaan oma amatöörimielipide mitä ei kannata liian vakavasti ottaa :)
Ite täysin amatöörinä kommentoin mut kans joitain noita pätkiä tehny ajansaatossa, ite oisin tehny jonkun verran lyhyemmän pätkän (itse ainakin sorruin kelaamaan nyt). Nyt clipit on tosiaan hurjan pitkiä, samaten kannattaa kopterin kiertoliikkeiden kohalta leikata poikki jos tahtoo suoraviivaista liikettä. Tulee enemmän kiskomainen ja ehkä ammattimaisemman näköinen pätkä. Jotenkin tuo kun kopteri kääntyy terävästi ei näytä omaan silmään hyvälle tai sit käyttää vain tuota kiertoliikettä.
Itse pätkät on kyl tosiaan mukavaa katsottavaa, nautittavaa katsottavaa todellakin. Ja tää tosiaan oma amatöörimielipide mitä ei kannata liian vakavasti ottaa :)
tsekkaa--->Kuvat.fi
-
- Viesti:
Juu tuota kameran kääntelyä tuli harratettua siinä alku vaiheessa mutta jätin sen tosiaan pois sitten kun rupes tajuamaan hommasta enemmän. Onhan se mukavempaa kattoa kun kääntää vaan dronea eikä kameraa. Tuossakin on 3kk ajalta materiaalia niin ehtii kehittyä.
Pätkät voisivat olla lyhyempiäkin kieltämättä.
Pätkät voisivat olla lyhyempiäkin kieltämättä.