Lelukuvaus - Toy photography
-
Lelukuvaus - Toy photography
Terve,
Onko muita jotka harrastaa?
Sain oman valokuvaamisen nostettua suosta tämän avulla viime kesänä.
Mallien kanssa on helppo sopia ajoista, korvauksista ja ohjaaminen ongelmatonta.
Alla muutama kuva, jos haluaa lisää nähdä, niin Instagrammista löytyy https://www.instagram.com/truupperi/
Squad Goals by Janne, on Flickr
Strike a Pose by Janne, on Flickr
From the Empire with love by Janne, on Flickr
Onko muita jotka harrastaa?
Sain oman valokuvaamisen nostettua suosta tämän avulla viime kesänä.
Mallien kanssa on helppo sopia ajoista, korvauksista ja ohjaaminen ongelmatonta.
Alla muutama kuva, jos haluaa lisää nähdä, niin Instagrammista löytyy https://www.instagram.com/truupperi/
Squad Goals by Janne, on Flickr
Strike a Pose by Janne, on Flickr
From the Empire with love by Janne, on Flickr
-
Re: Lelukuvaus - Toy photography
Nämähän ovat hauskoja!
-
- Viesti:
:D Nyt hei, Pasilaan lavastamaan kuvia. Nurin kaikki hiton betonilaatikot!
-
Kiitos, hauska näitä on tehdä myös.niffe kirjoitti:Nämähän ovat hauskoja!
-
:D Meillä täällä Vaasassa käy vuosia jatkunut vääntö näistä siiloista. Ovat jo niin homeessa, ettei asuntoja kannata rakenta niihin, uusin käänne on museoviraston halu suojella näitä...Maffer kirjoitti::D Nyt hei, Pasilaan lavastamaan kuvia. Nurin kaikki hiton betonilaatikot!
-
- Viesti:
Olen opetellut pienoismallien kuvausta nykyisestä ammatistani johtuen. Se on mielenkiintoista ja antaa aihetta pohdintaan, kun lakatut pinnat heijastavat kaiken näkyvän ympäristöstä.
-
Mahtavan näköisiä malleja! Teet näitä siis tilauksesta? Minulla olisi vajetta rekvisiitasta, ulkomailta saa tilattua, mutta kun päälle tulee rahti + tullimaksut, niin ei ole enää järkeä tilata.Mikael K. kirjoitti:Olen opetellut pienoismallien kuvausta nykyisestä ammatistani johtuen. Se on mielenkiintoista ja antaa aihetta pohdintaan, kun lakatut pinnat heijastavat kaiken näkyvän ympäristöstä.
Ymmärrän tuon lakatun pinnan ongelma, joissakin figuureissa on kiiltävä pinta ja aiheuttaa päänvaivaa. Yleensä sen huomaa vasta kotona, kun lataa kuvat koneelle...
-
- Viesti:
Kiitos! Teen tilauksesta jos hinta ei hirvitä. Työllä pitäisi elääkin. Itse voi tehdä myös helposti paljon, kun vain selvittää perusteet ja jos on muutama sopiva työkalu. Perusjutut on helppo tehdä tyyliin katiskaverkko, sanomalehtipaperi, liisteri, maalit & erilaiset sirotteet millä saa pintaan nurmea tms. Tai sitten voi käyttää finnfoamia tai muita vastaavia. Youtube on neuvojen suhteen antelias.janma kirjoitti:
Mahtavan näköisiä malleja! Teet näitä siis tilauksesta? Minulla olisi vajetta rekvisiitasta, ulkomailta saa tilattua, mutta kun päälle tulee rahti + tullimaksut, niin ei ole enää järkeä tilata.
Ymmärrän tuon lakatun pinnan ongelma, joissakin figuureissa on kiiltävä pinta ja aiheuttaa päänvaivaa. Yleensä sen huomaa vasta kotona, kun lataa kuvat koneelle...
Lakkapinta on hankala, kun se peilaa kaiken. Erityisesti veneiden kyljet ovat sellaisia. Toisaalta sopivasti suunnattu valo ja isot puoliläpäisevät kalvot ovat hyviä. Niillä saa kivan valon, kun ympäristö ei näy pinnassa.