..
Lautanen
-
Re: Lautanen
Sitä ollaan oltu luomassa singulariteettiä viestikalliolla, oikein hieno kuva.
-
- Viesti:
Kuvan ajatus, sommittelu ja motiivi ovat hyviä. Näkisin värilämpötilan kylmempänä ja hieman rohkeammilla sävy- ja tonaalisuussäädöillä, mutta ajatus miellyttää minua kovasti. Vesitornin (?) kaaren reunassa on jossakin määrin huomiota herättävä halo.
(Edit) Kylmempi värilämpötila olisi mielestäni eduksi siksi, että taivaan tähtipiirrolle tulisi näin viileämpi, sinertävä sävy, joka vastavärikontrastina lautasen lämpimiin oranssin ja punaruskean sävyihin rakentaisi kuvaan miellyttävän jännitteen.
(Edit) Kylmempi värilämpötila olisi mielestäni eduksi siksi, että taivaan tähtipiirrolle tulisi näin viileämpi, sinertävä sävy, joka vastavärikontrastina lautasen lämpimiin oranssin ja punaruskean sävyihin rakentaisi kuvaan miellyttävän jännitteen.
Viimeksi muokannut Kryptos, Huhti 02, 2017 21 : 35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
- Viesti:
Spiraalisommitelmat toimii. Hyvin nähty ja toteutettu. Koitin samaa Kiskon vesitornilla pari kk sitten mutta oli vähäsen umpeen kasvanut siitä ympäriltä. Tässä ei mikään sotke kokonaisuutta.
-
Kryptos kirjoitti:Näkisin värilämpötilan kylmempänä ja hieman rohkeammilla sävy- ja tonaalisuussäädöillä, mutta ajatus miellyttää minua kovasti.
Semmoinen kuva olikin käpistelyn alussa. Olen kuitenkin hlökohtaisesti kyllästynyt ylensinisiin yökuviin, joten on mukava koittaa välillä jotain uutta. Ja onhan kuparinruskea ihan kiva väri, koska about sellainen yötaivas luonnollisesti on.
Siellä ei ole minkäänlaista paikallissäädön maskia, vaan voin vierittää syyn Adoben harteille. Laiskaa? Joo.Vesitornin (?) kaaren reunassa on jossakin määrin huomiota herättävä halo.
Ja kuvassa on Viestikallion toteemin lautasantenni, kuten habbelsad tuossa yllä visersi. Tuossa toinen, osittain pieleen mennyt kuva samasta lautasesta:
Ja sama lautanen kuutamolla, sinisen taivaan alla:
Gold member of Sigma 14mm f/1.8 & 100-300mm f/4 fun club.