Nyt on kuulkaas isoja uutisia! :D
Olen voittanut toisen palkinnon Pohjoismaiden nuori kyky -kilpailussa, jossa etsittiin Pohjolan parhaita nuoria valokuvaajia! Kilpailun järjesti Digikuva-lehti, ja tulokset löytyvät sekä tänään ilmestyvästä lehdestä että tästä linkistä:
http://digi-kuva.fi/digikuva/valokuvaki ... on-valittu" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarkoittaa myös sitä, että kohta on uusi EOS M6 -setti myynnissä. ;)
Muutama kuva viime ajoilta.
Elämäni eka (ja ehkä vika) revontulikuva. Mun piti alkuperäisen kuvaussuunnitelman mukaan mennä kuvaamaan lentokentän laidalle vaan lentokoneiden valoviivoja, mutta suunnitelmaan tuli muutos, kun laskeutuvien kiitotie oli vaihtunut. Kuvasin sitten tähtiä, kun oli kirkasta. Reilun tunnin valotuksen aikana yksi lentokone laskeutui tuosta yli. Kotia kun lähdin, näin reposia,sillä olin sellaisessa paikassa, jossa ei ollut katuvaloja. Sitten kotona vasta huomasin, että reposia on kuvissa enemmänkin. Kuvaan sattui myös kuunnousu ja yksi satelliitti.
Potrettia. Valaisu on hoidettu mallin kädessä olevalla puhelimella, jossa taskulamppu päällä.
Sofiankadulta
Yleensä mun yökuvat on mustavalkosia, koska en tykkää keltaisista valoista. Tähän ne kuitenkin sopii jotenkin. Kuva on Katajanokalta Luotsikadun päästä. Oli älyttömän kylmä tota kuvatessa, kun tuuli puhalsi tosi kovasti tuohon kuvauspaikalle.