Miksus kirjoitti:Minusta oikein mukavaa kuvaa, sopivan huolettomia ja silti harkittuja kuvia useampi.
Myös ilo katsoa kun kunnon vehkeillä otettu ; )
Niinpä niin.. varsinkin kun henkilön kameran määritys määrittyi näin aikoinaan. ;)
Miksus kirjoitti:Mikä on hyvä merkki ja malli, joka kannattaa ehdottomasti hankkia?
Huonoja en voi ostaa, koska en siedä jos jollakin muulla on sittenkin parempia.
Näitä oli todella kiva katsoa ja mukana on paljon onnistuneita kuvia. 35mm polttoväli taipuu todella monenlaiseen käyttöön. Ainoa juttu mistä en itse innostu oli parin kuvan käsittely taivaan osalta.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
Hyvää turistikuvausta eli näppäilyä. Luulen, että juuri tällaisessa kevyehkössä näppäilyssä Sony a9 on omiaan. Varmasti kaikki tällä foorumilla norkoilevat ymmärtävät, että vakavamman valokuvauksen kanssa näillä lomakuvilla ei ole paljoakaan tekemistä. Osoittavat toki, että kalusto on ok ja kuvaaja on osannut asiansa. Kiva setti!
mjuhani kirjoitti:Hyvää turistikuvausta eli näppäilyä. Luulen, että juuri tällaisessa kevyehkössä näppäilyssä Sony a9 on omiaan. Varmasti kaikki tällä foorumilla norkoilevat ymmärtävät, että vakavamman valokuvauksen kanssa näillä lomakuvilla ei ole paljoakaan tekemistä. Osoittavat toki, että kalusto on ok ja kuvaaja on osannut asiansa. Kiva setti!
Meinaat tosissasi että juuri tälläisessä kuvaamisessa A9 on omiaan? =)
mjuhani kirjoitti:Hyvää turistikuvausta eli näppäilyä. Luulen, että juuri tällaisessa kevyehkössä näppäilyssä Sony a9 on omiaan. Varmasti kaikki tällä foorumilla norkoilevat ymmärtävät, että vakavamman valokuvauksen kanssa näillä lomakuvilla ei ole paljoakaan tekemistä. Osoittavat toki, että kalusto on ok ja kuvaaja on osannut asiansa. Kiva setti!
Sony A7C, 35mm F1.8, 35mm 85mm f1.4
Fuji X100V
DJI Mavic Air